فعالیت های قرآنی کانون حضرت خدیجه (س) هم سو با طرح ملی ایران قوی 

فعالیت های قرآنی کانون حضرت خدیجه (س) هم سو با طرح ملی ایران قوی 

تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹
معصومه بلوچ بامری گفت: رواق نور یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی است و رویکرد فعالیت های قرآنی کانون نیز هم سو اجرای این طرح ملی است.

«معصومه بلوچ بامری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: رواق نور یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی است و رویکرد فعالیت های قرآنی کانون هم سو با اجرای این طرح ملی است.

 



مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج افزود: به همین منظور طرح تلاوت نور هر شب بعد از اقامه نماز جماعت با تلاوت یک صفحه از قرآن کریم همراه با تفسیر اجرا می شود.




وی با اشاره به این که دوره های آموزشی در ایام کرونایی به صورت مجازی برگزار می شوند، بیان کرد: دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم از جمله دوره هایی است که پس از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شوند.




بلوچ بامری ابراز کرد: نهج البلاغه خوانی و تفسیر آن یکی دیگر از دوره های آموزشی بوده که در ایام کرونایی با استفاده از بستر فضای مجازی در حال برگزاری است.




مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) قلعه گنج روح مقاومت را یکی از برنامه های شاخص رواق همدلی برشمرد و اظهار کرد: روح مقاومت از برنامه های شاخصی است که در دومین رویداد ملی فهما با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود.




وی عنوان کرد: به همین منظور چندین عکس نوشته با محوریت بازخوانی وصیت نامه شهدا تولید کرده و در فضای مجازی منتشر کردیم.

 

 

بلوچ بامری در خاتمه یادآور شد: امیدواریم با بارگزاری برنامه ها و فعالیت های کانون در سامانه بچه های مسجد بتوانیم در ارزیابی کانون ها شرکت کرده و حائز رتبه شویم.

پایان پیام/ 586